Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Delegacions diocesanes

Delegat

Admissió a Ordes de candidats al diaconat, de la Província eclesiàstica de Barcelona.

Dia: 13.05.2018
Lloc: Parròquia de Sant Ramón Nonat. Av. de Sant Ramon Nonat, 1, 08028 Barcelona
Hora: 20:00.

Al temple parroquial de Sant Ramón Nonat, rebran l'admissió a Ordes, els candidats al diaconat de l'Arxidiòcesi de Barcelona:

- Ignasi Miranda Gimenez – Rico
- Enrique Fernàndez Manzano
- Santiago Aragonés GonzalezRubèn García Lozano
- Miguel Doctama Miralbueno
- Bartolomé Chapa Felix
- Pere Manonellas Felix
- Jordi García Giné
- Xavier Anton Fernàndez

Acompanyem-los a ells i a les seves famíles amb la nostra pregària i, si és possible acompanyem-los amb la nostra assistència a la celebració de l'Eucaristia on rebran l'Admissió a Ordes.

Envia

Delegat: Mn. Josep Maria Gómez del Perugia, DP

Comissió Permanent

Mn Miquel-Àngel Jiménez i Colàs, DP, secretari
Mn Pere Pujol i Pons, DP, vocal al Consell Pastoral Diocesà,     Mn Albert Manich i Bou, DP, Vocal de vocacions.

diaconatpermanent@bisbatsantfeliu.cat
Horari d'atenció:
dijous, de 17.00 a 19.00h

Notícies de la delegació
2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014
22/07/2018
Congrés 2018 del diaconat als Estats Units.
Celebrat en motiu del 50è aniversari de la renovació del ministeri diaconal, amb les primeres orde... [+]
24/06/2018
Ordenació diaconal a la Diòcesi de Lleida.
Francesc Domènec, va rebre l'ordenació diaconal de mans de Mons. Salvador Giménez Valls, bis... [+]
Agenda de la delegació

DLL DM DC DJ DV DS DG

diumenge
Ordenacions diaconals a l'Arxidiòcesi deBarcelona.
L'Arxidiòcesi de Barcelona rebrà tres nous diaques permanents. [+]
dimarts
Trobada de formació de preveres i diaques, d'ambdues vicaries.
"Aneu i doneu fruit. Església petita i fecunda". Perspectiva espiritual i pastoral [+]
diumenge
Mons Antoni Vadell, bisbe auxiliar de Barcelona, presidirà la celebració de l'Eucaristia. [+]
dilluns
Exèquies per Mn Jordi Amill Estebanell, (a.c.s.), diaca de l'Arxidiòcesi de Barcelona.
Casat i amb dos fills, exercí el seu treball pastoral a l'àmbit rural de l'Alt Penedès. [+]
dissabte
Aniversari de la Dedicació del temple la S. E. Catedral de Sant Llorenç.
El temple fou construït sobre les restes de l'anterior església, de la qual només en resta e... [+]