Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Delegacions diocesanes

Delegat

Celebració patronal anticipada dels diaques de la Provincia eclesiástica de Barcelona.

Dia: 20.01.2018
Lloc: Catedral de Sant Llorenç i Casa de l'Església. Sant Feliu de Llobregat.
Hora: 12:00

La festa dels màrtirs Sant Fructuós, bisbe, i dels seus diaques Sant Auguri i Sant Eulogi, acull, -cada vint i ú de gener-, els diaques de Barcellona, Terrassa i Sant Feliu de Llobregat, en una de les diòcesis, de manera rotatòria.

Atès que engauany la festa patronal, cau en diumenge, que és el dia de la setmana de major ocupació a les comunitats, per part dels diaques, la festa patronal es celebra la vigília.

El programa consta de dues trobades festives:

A les 12:00, celebració de l'Eucaristia a la Catedral-parroquia de Sant Llorenç, de Sant Feliu de Llobregat, presidida per Mons. Agusti Cortes.

A més de la presència de tots el diaques, animem a compartir aquesta Eucaristia a tots els aspirants i candidats al diaconat, també a les  esposes, així com les persones que sentin aloguna inquietut vocacional en relació amb aquest ministeri.

Els qui no us sigui possible d'assistir-hi, us agraim que ens encomaneu al Senyor en la vostra pregària comunitària o personal.

A les 14:00, dinar de germanor, a la Casa de l'Església. Hi segueix la sobretaula amb el lliurament de reconeixements als diaques que el 2018 celebren el seu XXV aniversari de l'ordenació: Mn Jaume Camarasa i Mn Ferran Singla.

Envia

Delegat: Mn. Josep Maria Gómez del Perugia, DP

Comissió Permanent

Mn Miquel-Àngel Jiménez i Colàs, DP, secretari
Mn Pere Pujol i Pons, DP, vocal al Consell Pastoral Diocesà,     Mn Albert Manich i Bou, DP, Vocal de vocacions.

diaconatpermanent@bisbatsantfeliu.cat
Horari d'atenció:
dijous, de 17.00 a 19.00h

Notícies de la delegació
2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014
13/05/2018
Admissió a ordes de nou candidats al diaconat, de l'Arxidiòcesi de Barcelona.
L'Eucaristia concelebrada fou presidida per Mons. Antoni Vadell, bisbe auxiliar de Barcelona. [+]
6/05/2018
Ordenacions diaconals a l'Arxidiòcesi de Barcelona.
Mons. Joan Josep Omella, cardenal arquebisbe de Barcelona, ordena tres diaques permanents a la Cated... [+]
Agenda de la delegació

DLL DM DC DJ DV DS DG

dimarts
Trobada de formació per a preveres i diaques.
Per a tot el clergat de la diòcesi. [+]
dimecres
IV aniversari de la creació de la Delegació diocesana per al Diaconat permanent.
Per a la comunitat diaconal diocesana i tothom que s'hi vulgui adherir. [+]
divendres
Pregària ecumènica per a la unitat dels cristians.
En el marc de la Setmana de pregària per a la unitat dels cristians [+]
dissabte