13 anys caminant com a diòcesi

Data: 8 / setembre / 2017

El proper dimarts 12 de setembre és l’aniversari de l’inici del ministeri de Mons. Agustí Cortés, primer bisbe de la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat.

Ja fa 13 anys que, amb decret de Sant Joan Pau II de data 15 de juny de 2004, va ser erigida la nova diòcesi, juntament amb la de Terrassa, totes dues sufragànies de l’Arxidiòcesi de Barcelona.

Aquesta commemoració coincideix amb l’inici del tercer any del Pla Pastoral vigent, elaborat com a fruit de la reflexió diocesana en el 10è aniversari. Enguany, la vida eclesial, amb totes les iniciatives a les parròquies i arxiprestats, podran il·luminar-se sota la referència evangèlica “Us he confiat la missió d’anar per tot arreu i donar fruit” (cf. Jn 15, 16), per tal de créixer com a Església, testimoni d’amor en el món.

Per ajudar en l'aplicació d'aquest tercer any del Pla Pastoral, el bisbe Agustí ha elaborat unes indicacions, en les quals recull, entre altres punts, les següents idees clau:

• Missió
  • Obertura