Nous nomenaments parroquials a la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat

Data: 12 / maig / 2017

La Secretaria General del Bisbat de Sant Feliu de Llobregat fa públic avui el següent comunicat de nomenaments parroquials:

VICARIA DEL LLOBREGAT

• Mn. Vicenç Guinot Gómez, rector de les Parròquies de Sant Miquel Arcàngel i Sant Bartomeu de la Quadra, de Molins de Rei, i assumirà el servei pastoral de la Parròquia Santa Creu d’Olorde (Arquebisbat de Barcelona).
  • Mn. Javier Sánchez García, rector de les Parròquies de Sant Vicenç de Castellbisbal i Santa Eulàlia del Papiol i vicari de la Parròquia de Sant Miquel Arcàngel de Molins de Rei.
  • Mn. Ricard Hernández Taulé, rector de la Parròquia de Sant Joan Baptista de Sant Joan Despí.
  • Mn. Joan Manuel Serra Oller, vicari de la Parròquia de Santa Maria de Castelldefels i encarregat de l’església de la Mare de Déu de Montserrat de Castelldefels.

VICARIA DEL PENEDÈS, ANOIA, GARRAF

• Mn. Xavier Aymerich Miñarro, rector de la Basílica de Santa Maria de Vilafranca del Penedès, i rector de les Parròquies de Santa Magdalena de Pontons, Santa Maria de Sant Martí Sarroca, Sant Genís de Torrelles de Foix, Santa Maria de Foix d’El Terme (Torrelles de Foix), Sant Miquel d’Olèrdola, Sant Pere de Sant Pere Molanta (Olèrdola) i Sant Pere de la Gornal de Castellet i la Gornal. Adscrit a la Parròquia de la Santíssima Trinitat, de Vilafranca del Penedès.

És habitual que abans o després del període vacacional de l’estiu es facin canvis entre els preveres que atenen les diverses parròquies de la diòcesi, per motius de jubilacions de rectors, assumpció d’altres responsabilitats, etc, i sempre a fi d’una millor atenció pastoral a les comunitats cristianes.

Enguany s’ha avançat la gestió i comunicació d’alguns nomenaments a aquest mes de maig, empesos per la situació generada després del traspàs de Mn. Jaume Berdoy, el passat 21 de febrer, que a més de ser vicari general era també rector de la Basílica de Santa Maria, de Vilafranca i altres parròquies del Penedès. Es preveu que aquests relleus es faran efectius a la pràctica durant el mes de juliol.

Envia