Celebració exequial per Mn José Luís Moure de Paz, DP.

Data: 14 / setembre / 2017
Presidirà les exèquies Mons Agustí Cortés i Soriano, bisbe de Sant Feliu de Llobregat.

Mn José Luís Moure de Paz, DP, ha passat a la Casa del Pare, el darrer dimarts 12, als 88 anys, en no poder superar les dificultats de la seva salut, confortat amb els sagraments de l’Església.

Va nèixer a Santa Maria de Muxia, a la província de La Corunya, el 08/06/1929 i estava casat amb Juana Muntané i Muntané, des de feia 55 anys.

El 19 de gener de 1985, fa 32 anys, Mn. José Luís, fou ordenat diaca per Mons. Narcís Jubany, cardenal arquebisbe de Barcelona, a l'església parroquial de Sant Antoni Abat, de Vilanova i La Geltrú.

Durant la seva activitat ministerial, entre altres serveis, ha atès la pastoral de la salut de la zona, també ha col·laborat a les parròquies de Vilanova i La Geltrú i,  durant 18 anys, ha estat diaca encarregat a les parròquies de Sant Pere de Castellet i de Sant Esteve de les Masuques, de l’Arxiprestat del Garraf.

Amb la col·laboració de la seva esposa i dels respectius feligresos va recuperar les esglésies d'ambdues localitats esmentades, animant-hi l'activitat pastoral.

A les onze del matí es celebren les exèquies en el temple parroquial de Sant Antoni Abat, de Vilanova i La Geltrú.

Units en la pregària, encomanem-lo a la misericòrdia del Senyor i acompanyem a la seva esposa Juanita i als seus familiars, en aquest moment difícil de sincer condol.