Delegacions diocesanes

Delegat

S’apropa el temps d’estiu durant el qual ens visitaran alguns missioners que venen a passar uns dies de descans i de convivència amb la família, com també alguns joves i/o grans que marxaran per fer una estada amb algun missioner/a.

Les Delegacions de Missions d’aquesta Província Eclesiàstica volem refermar la comunió entre tots vosaltres.

És per això que us convidem a l’Eucaristia Missionera, presidida pel Sr. Bisbe

Mons. Josep Àngel Saiz Meneses

El proper dissabte 15 de juliol, a les 11,30 hores.
A la capella del BISBAT DE TERRASSA, carrer Vinyals, 47

(hi ha aparcament per a cotxes al mateix Bisbat, si veniu amb el tren heu de baixar a la parada de “Terrassa Rambla” dels Ferrocarrils de la Generalitat)

Desitgem poder reunir-nos entorn a la Taula del Senyor i, un cop acabada la Missa, tenir una estona per intercanviar opinions, projectes, necessitats, propostes, idees...

Si podeu ens confirmeu la vostra assistència, ja sigui:

Per mail: delegaciomissions@bisbatdeterrassa.org

Via telefònica als telèfons: 937 337 120

-------------------------------------------------------------------------------

Tots som missioners

Tot batejat està cridat a ser missioner i testimoni de la fe. Aquesta delegació mira de fomentar aquesta dimensió missionera en les comunitats cristianes de la diòcesi.

Per fer això, compta amb els instruments de les Obres Missionals Pontifícies (OMP) les Missions Diocesanes, el Servei Conjunt d’Animació Missionera (SCAM) i els grups parroquials missioners. Cada any s’organitzen les jornades del Domund, la infància missionera i les vocacions natives.

Hi ha uns 22 missioners de la diòcesi a diferents països del món (preveres, religiosos i religioses i laics). La delegació fa de pont entre aquests missioners i el bisbe i la comunitat eclesial, atenent a les seves necessitats materials i espirituals.

ENLLAÇOS:

Blog Missions BSF

DOMUND

Arxiu

2016 | 2015 | 2014 | 2012 | 2010 | 2009 | 2008 | 2004

Delegat: Mn. Manel Roig

Altres membres de la delegació:
Secretària: Gna. Victoria García Gutiérrez
Sra. Aurora Picó Sánchez