Delegacions diocesanes

Delegat

DELEGACIONS DIOCESANES

Són organismes al servei de l’activitat pastoral de la diòcesi, de les parròquies i de les institucions, per tal de realitzar i coordinar accions i iniciatives concretes en els diversos camps i àmbits específics.

Les seves funcions bàsiques són les següents:

• Procurar el caràcter diocesà, és a dir, la unitat i la coordinació, de tot el treball pastoral que es realitza en la diòcesi.
  • Servir les parròquies i institucions amb l’assessorament, suggeriment de materials, i dinamització en general de la vida cristiana en cada àmbit.
  • Participar en la promoció o coordinació d’activitats pastorals convocades per organismes supradiocesans.

DLL DM DC DJ DV DS DG

diumenge
Celebració de l'enviament.
Trobada diocesana de catequistes i animadors de pastoral de joventut. [+]
dimarts
Delegació diocesana per al Diaconat permanent.
Trobada de formació de preveres i diaques.
Desenvoluparà el tema principal relacionat amb el Pla pastoral, Mn Joan Peñafiel, vicari episcopal d... [+]
dimarts
Secretariat d'Animació Bíblica
Xerrada: «Església petita i fecunda, visió bíblica»
XXIII Jornades de Formació i Animació Pastoral a Vilafranca [+]
dijous
Delegació de Pastoral Vocacional
PREGÀRIA PER LES VOCACIONS
Els darrers dijous de mes ens trobem a la Capella de la Casa de l'Església per a pregar per les... [+]
dijous
Delegació de Pastoral Vocacional
Reunió de l'Equip de la Delegació de Pastoral Vocacional
[+]
dissabte
Delegació diocesana per al Diaconat permanent.
Trobada familiar interdiocesana de diaques, organitzada per l'Associació Sant Llorenç.
La trobada està oberta a tots els diaques i esposes de les diòcesis catalanes. [+]