Delegacions diocesanes

Delegat

DELEGACIONS DIOCESANES

Són organismes al servei de l’activitat pastoral de la diòcesi, de les parròquies i de les institucions, per tal de realitzar i coordinar accions i iniciatives concretes en els diversos camps i àmbits específics.

Les seves funcions bàsiques són les següents:

Procurar el caràcter diocesà, és a dir, la unitat i la coordinació, de tot el treball pastoral que es realitza en la diòcesi.Servir les parròquies i institucions amb l’assessorament, suggeriment de materials, i dinamització en general de la vida cristiana en cada àmbit.Participar en la promoció o coordinació d’activitats pastorals convocades per organismes supradiocesans.

DLL DM DC DJ DV DS DG

Secretariat d'Animació Bíblica
Sortida bíblica a Tarragona
Organitzada per:- L'Escola d'Animació Bíblica de Barcelona i- El Secretariat... [+]
Jornades "Dones i Diaconat", a Madrid
Organitzades per l'Asociación de Teólogas de España, Teólogas Italianas i l'Instituto Supe... [+]
Jornades "Dones i Diaconat", a Madrid
Delegació de Vida Consagrada
JORNADA PRO ORANTIBUS
[+]
dimarts
Delegació diocesana per al Diaconat permanent.
Trobada de formació de preveres i diaques, d'ambdues vicaries.
Trobada de fi de curs [+]
Delegació diocesana per al Diaconat permanent.
Trobada de formació permanent de "L'eix de la Paraula", curs 2016/2017, dedicat a l'Evangeli de St Mateu.
Intervindran na Núria Caúm, Cap d'Estudis de l'ISCREB i Begonya Palau, professora del curs... [+]
Delegació diocesana per al Diaconat permanent.
Solemnitat del Santíssim Cos i Sang de Crist.
La comunitat diaconal diocesana es fa present en la celebració de l'Eucaristia i la processó am... [+]
divendres
Delegació diocesana per al Diaconat permanent.
Institució d'acolits i de lectors
Mons Josep-Àngel Saiz, bisbe diocesà de Terrassa, presidirà l'Eucaristia i conferirà el ministe... [+]