Delegacions diocesanes

Dia: 01.11.2017
Lloc: Bisbat de Sant Feliu de Llobregat

Cartell de la Cadena de Pregària per les Vocacions. Novembre 2017

La Delegació de Pastoral Vocacional us saluda, desitjant-vos un bon curs 2017-2018. Tot seguit trobareu informació de les activitats i especialment del treball que volem continuar fent amb vosaltres sobre la Cultura Vocacional i en el marc del tercer curs del Pla pastoral: Us he confiat la missió d’anar per tot arreu i donar fruit (Jn 15, 16). L’Església testimoni d’amor en el món. Aquí, ens situem en la Crida a l’Evangelització, i concretament en la necessitat de l’acompanyament personal de l’itinerari cristià per descobrir les crides de Déu (Cf. Tríptic tercer curs del Pla pastoral) i en el context de la preparació del Sínode de Bisbes de 2018, amb el lema: Els joves, la fe i el discerniment vocacional.

Ens disposem, doncs, a enfortir l’opció pastoral de l’acompanyament:

• Acompanyar és un “ser” en relació: obre a la comunicació i al diàleg, crea condiciones per créixer, creure i crear.
  • Acompanyar per a discernir la sensibilitat que abraça tota la vida. Per despertar la sensibilitat vocacional cal desvetllar d’altres: la relacional, la intel·lectual, l’estètica, la moral, la creient...
  • El discerniment no és una acció és la manera com nosaltres ens situem davant la vida i davant la crida de Déu.
  • L'Acompanyant crea condiciones de possibilitat per a gestionar la pròpia vida, viure de la Paraula, coneixent Jesús i poder prendre decisions.

Algunes d'aquests idees potser es poden traduir en invitacions que ens fem uns als altres en aquest acompanyar la vida dels infants, dels joves, dels catequistes, dels matrimonis... per a créixer en la seva identitat cristiana. Una acompanyament espiritual que haurà de traduir-se necessàriament en un compromís amb el nostre món.

Envia

Delegat: Mn. Joan-Pere Pulido Gutiérrez

Membres de la delegació:
Mn. Carles Muñiz Pérez
Gna. Mercè Montells Tubau
Mn. Agustí Roig Marcè
Gna. Emilia Úbeda
Mn. Joan Salas, DP
Oriol Martínez i Andrea Malagarriga
Gna. María Pilar Urra
vocacional@bisbatsantfeliu.cat

Notícies de la delegació