Delegacions diocesanes

Delegat

Ordenació diaconal.

Dia: 05.11.2017
Lloc: Parr˛quia de Sant Vicenš, mÓrtir. Pl. Sant Jordi, 4-6 08620 - Sant Vicenš dels Horts
Hora: 18:00.

En Rafael Galofré i Casas, de Sant Vicenç dels Horts, rebrà l'ordenació diaconal de mans de Mons. Agustí Cortés i Soriano.

En Ramˇn GalofrÚ i Casas, candidat al diaconat.

Mons AgustÝ CortÚs i Soriano, ordenarÓ diaca al candidat Rafel GalofrÚ i Casas el proper diumenge 5 de novembre, a l'esglÚsia parroquial de Sant Vicenš, mÓrtir, de Sant Vicenš dels Horts.

Amb ell seran 18 els diaques permanents, que configuraran la Comunitat diaconal diocesana.

En Rafel GalofrÚ i Casas, exerceix d'ec˛nom des del 2 de setembre de 2016, essent responsable de l’administraciˇ econ˛mica del bisbat i del conjunt de la di˛cesi.

Preguem per en Rafel i per la seva famÝlia que l'acompanya tot assumint la responsabilitat diaconal i que de la seva tasca n'esdevingui el seu creixement espiruitual i doni forces fruits pastorals.

La comunitat diaconal diocesana, el rebem en comuniˇ fraterna i l'acompanyarem en la seva ordenaciˇ diaconal, si a DÚu plau.

Envia

Delegat: Mn. Josep Maria Gómez del Perugia, DP

Comissió Permanent

Mn Miquel-Àngel Jiménez i Colàs, DP, secretari
Mn Pere Pujol i Pons, DP, vocal al Consell Pastoral Diocesà,     Mn Albert Manich i Bou, DP, Vocal de vocacions.

diaconatpermanent@bisbatsantfeliu.cat
Horari d'atenció:
dijous, de 17.00 a 19.00h

Notícies de la delegació
2017 | 2016 | 2015 | 2014
5/11/2017
Ordenaciˇ diaconal al temple parroquial de Sant Vicenš, mÓrtir, de Sant Vicenš┤dels Horts.
Mons Antoni Vadell, bisbe auxiliar de Barcelona, en nom de Mons. AgustÝ CortÚs i Soriano, bisbe titu... [+]
28/10/2017
Comunicaciˇ de la Junta directiva de l'Associaciˇ Sant Llorenš per a la promociˇ del diaconat, de 28/10/2017.
El comunicat aten l'actual situaciˇ polÝtica en clau cristiana. [+]
Agenda de la delegació

DLL DM DC DJ DV DS DG

dissabte
Trobada d'animadors de la Lit˙rgia.
Organitzada per la Delegaciˇ de Pastoral Sacramental i Lit˙rgia. [+]
diumenge
Ordenaciˇ diaconal.
En Rafael GalofrÚ i Casas, de Sant Vicenš dels Horts, rebrÓ l'ordenaciˇ diaconal de mans de Mon... [+]
dilluns
dimarts
Trobada de formaciˇ per a preveres i diaques.
En l'Ómbit de la Vicaria PenedŔs, Anoia i Garraf. [+]
dimecres
dijous
dimarts
Trobada de formaciˇ per a preveres i diaques.
En l'Ómbit de la Vicaria del Llobregat [+]