Delegacions diocesanes

Delegat

XIII aniversari de la Diòcesi

Dia: 12.09.2017
Lloc: Catedral-parròquia de Sant Llorenç. Sant Feliu de Llobregat.
Hora: 20:00

Aquest aniversari ens mou a enfortir la comunió eclesial amb el nostre bisbe, amb tot el clergat i, laics i laiques de la diòcesi.

En una Eucaristia concelebrada a les vuit del vespre, presidida per Mons Agustí Cortés, celebrarem el XIII aniversari de la seva incorporació com a primer bisbe de la diòcesi.

La celebració ens convidaa a enfortir la comunió eclesial, donant gràcies al Senyor per la trajectòria realitzada i demanar el seu ajut per tal d'obtenir, en endavant, forces fruits pastorals, en una responsabilitat que afecta al bisbe, però també, als preveres, diàques i laics compromesos, tant a nivell de la cúria diocesana, com de tot el trerritori.

Els diaques que no puguin fer-s'hi presents, incloguin la intenció d'aquesta efemèride en la seva pregària personal i/o comunitària, si és el cas.

Envia

Delegat: Mn. Josep Maria Gómez del Perugia, DP

Comissió Permanent

Mn Miquel-Àngel Jiménez i Colàs, DP, secretari
Mn Pere Pujol i Pons, DP, vocal al Consell Pastoral Diocesà,     Mn Albert Manich i Bou, DP, Vocal de vocacions.

diaconatpermanent@bisbatsantfeliu.cat
Horari d'atenció:
dijous, de 17.00 a 19.00h

Notícies de la delegació
2017 | 2016 | 2015 | 2014
13/09/2017
Conferència d'estudis del Centre internacional del diaconat, (CID).
La Conferència d'estudis va acollir més de docents diaques, bisbes, preveres i esposes de diaqu... [+]
13/05/2017
Trobada familiar interdiocesana de diaques i esposes, a Tarragona.
Amb la presència de diaques i esposes de les diòcesis de Tarragona, Barcelona, Lleida, Tortosa i San... [+]
Agenda de la delegació

DLL DM DC DJ DV DS DG

dijous
Conferencia d'Estudi del Centre internacional del Diaconat (CID), a Lorda.
Mons. Luis Antonio Gokim Taglenent, cardenal, arquebisbe de Manila (Filipinas) i president de Càrita... [+]
dimarts
XIII aniversari de la Diòcesi
dijous
Celebració exequial per Mn José Luís Moure de Paz, DP.
Presidirà les exèquies Mons Agustí Cortés i Soriano, bisbe de Sant Feliu de Llobregat. [+]