Delegacions diocesanes

Delegat

Missa del Crisma i trobada de preveres i diaques amb Mons. Agustí Cortés.

Dia: 12.04.2017
Lloc: Catedral de Sant Llorenç, de Sant Feliu de Llobregat

L'Eucaristia concelebrada la presidirà per Mons. Agustí Cortés.

En aquesta celebració Mons. Agustí, hi convoca a tot el col·lectiu de preveres i diaques de la diòcesi, i a tots els fidels que s'hi vulguin afegir.

A més, en aquesta celebració, amb un marcat sentit de comunió ecklesial:

S'hi beneïx els sants olis dels catecúmens i dels malalts, i s'hi consagra el sant crisma amb el qual s'ungiran els batejats i confirmats d'aquest any.

Els preveres renoven la seva promesa sacerdotal.

Es fa memòria dels dels preveres i diaques difunts, del darrer any.Tots els fidels, inclòs el clergat, partipen en la col·lecta per a les necessitats diocesanes.

Després hi haurà una trobada del clergat, per acabar compartint el dinar de germanor, a la Casa de l'Església. Tindrem el testimoni dels preveres i diaques que, enguany, celebrin els 25, 50 o 60 anys de l'ordenació.

Envia

Delegat: Mn. Josep Maria Gómez del Perugia, DP

Comissió Permanent

Mn Miquel-Àngel Jiménez i Colàs, DP, secretari
Mn Pere Pujol i Pons, DP, vocal al Consell Pastoral Diocesà,     Mn Albert Manich i Bou, DP, Vocal de vocacions.

diaconatpermanent@bisbatsantfeliu.cat
Horari d'atenció:
dijous, de 17.00 a 19.00h

Notícies de la delegació
2017 | 2016 | 2015 | 2014
13/05/2017
Trobada familiar interdiocesana de diaques i esposes, a Tarragona.
Amb la presència de diaques i esposes de les diòcesis de Tarragona, Barcelona, Lleida, Tortosa i San... [+]
12/05/2017
Admissió a Ordes de Carles de Riba, Joaquim Sabater i Àngel Zambrana
Mons Sebastià Taltavull, bisbe auxiliar de Barcelona, va presidir l'Eucaristia concelebrada. [+]
Agenda de la delegació

DLL DM DC DJ DV DS DG

dimecres
Missa del Crisma i trobada de preveres i diaques amb Mons. Agustí Cortés.
L'Eucaristia concelebrada la presidirà per Mons. Agustí Cortés. En aquest... [+]
dimecres
Celebració exequial per Mn Agustí-Germà Agustí i Sanchis.
Presidirà les exèquies Mons Agustí Cortés i Soriano, bisbe de Sant Feliu de Llobregat. [+]
divendres
Institució d'acòlits i lectors.
Mons Sebastià Taltavull, bisbe auxiliar de Barcelona, presidirà la celebració de l'Eucaristia. [+]